en

COVID-19 Aktuali informacija vartotojams

Prašome vartotojų supratingumo dėl sulaukiamų skambučių ir pasiteiravimų gausos ir raginame prieš kreipiantis į VVTAT peržiūrėti minėtą informaciją, ypač nuolat antaujinamą dažniausiai užduodamų klausimų skiltį.

 

Tik neradus atsakymo į Jums rūpimą vartotojų teisių apsaugos klausimą, konsultacijos kviečiame kreiptis el. p. tarnyba@vvtat.lt, arba tel. 8 659 37 569, 8 659 63 543, 8 659 93 678 arba 8 659 71 837 (Europos vartotojų centras). Atsiprašome, kad dėl objektyvių priežasčių negalėsime greitai atsakyti į kiekvieną užduotą klausimą. Dėkojame už supratingumą.

 

Svarbiausią informaciją dėl koronaviruso sekite: http://ww.koronastop.lt/

 

DEZINFEKCINĖS PRIEMONĖS

 

APSAUGINĖS KAUKĖS. KĄ VERTA ŽINOTI?

 

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI DĖL PASLAUGŲ IR PREKIŲ

 

VARTOTOJŲ TEISĖS KELIONIŲ ATŠAUKIMO ATVEJU
 
INFORMACIJA DĖL ATŠAUKTŲ RENGINIŲ KOMPENSAVIMO

 

REKOMENDACIJOS DĖL KELIONIŲ KUPONŲ IŠDAVIMO IR NAUDOJIMO
 
KĄ SVARBU ŽINOTI PERKANT DEZINFEKCINES PRIEMONES?

 

PATIKRINIMO TEISĖ: KAIP DERAMAI APŽIŪRĖTI PREKĘ KARANTINO METU?
 
MELAGINGA REKLAMA INTERNETE (patarimai vartotojams ir verslui)

 

INFORMACIJA VARTOTOJUI PERKANT INTERNETU

 

APGAVYSTĖS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

 

PIRKĖJAI IR PARDAVĖJAI RAGINAMI LAIKYTIS SAUGUMO REIKALAVIMŲ

 

Apgavysčių internete prevencijos savaitė

 

Kita aktuali informacija: