English
 
 
 
 
 
 

 

 
Vertikalus
 
Dienos klausimas
peržiūrėti rezultatus
Pasiūlykite savo klausimą

Papildoma apklausa 

Horizontalus
Aktualijos
Seminare verslui aptartos turizmo paslaugų srities problemos ir jų sprendimo būdai
 

Birželio 13 d. įvyko informacinis seminaras-diskusija „Kaip minimizuoti vartotojų skundų skaičių dėl turizmo paslaugų?“. Seminaro metu Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, Valstybinio turizmo departamento ir Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos atstovai turizmo paslaugų teikėjams pristatė aktualias turizmo paslaugų srities problemas, pasiūlymus, kaip tinkamai užtikrinti sąžiningą ir atsakingą kelionių organizatorių veiklą, informavo apie numatomus teisės aktų pakeitimus ir kt.

Susirinkusius seminaro dalyvius pasveikino Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus pavaduotoja, atliekanti direktoriaus funkcijas, Neringa Baronienė.

Seminaro metu Tarnybos atstovė Živilė Kazakevičienė pristatė nuotolinės prekybos ypatumus teikiant turizmo paslaugas, akcentavo paslaugos teikėjų pareigą suteikti išsamią ir neklaidinančią informaciją apie teikiamas paslaugas bei informavo apie nuotolinės sutarties nutraukimo sąlygas. Pranešėja pažymėjo paslaugos teikėjų pareigą neatlygintinai, motyvuotai ir įstatyme numatyta tvarka atsakyti į vartotojų pretenzijas bei informavo apie už teisės aktų pažeidimus numatytas sankcijas.

Lietuvos kelionių organizatorių stebėsenos rezultatus pristatė ir konkrečius netinkamai ar klaidinančiai skelbiamos informacijos pavyzdžius pateikė Tarnybos atstovė Raimonda Balnienė.

Apie pavojus skelbiant subjektyvų viešbučių vertinimą seminaro dalyvius informavo Tarnybos atstovė Solveiga Kuzienė. Pranešimo metu pateikti realūs pavyzdžiai dėl kelionių organizatorių interneto svetainėse skelbiamo ir galimai vartotojus klaidinančio subjektyvaus viešbučių vertinimo bei pateikti patarimai, kaip tinkamai pateikti informaciją, kad vartotojų lūkesčiai liktų patenkinti.

Valstybinio turizmo departamento atstovas Tadas Žentelis, kalbėdamas apie teisės aktų reikalavimus organizuotai turistinei kelionei, pažymėjo tarpininkų vaidmenį bei jiems kylančią atsakomybės riziką, akcentavo poreikį daugiau šviesti turistus, informavo apie paruoštas atmintines turistams, kurias galima rasti jų institucijos internetinėje svetainėje, bei ragino, pastebėjus galimai nelegalią veiklą, apie tai nedelsiant informuoti Valstybinį turizmo departamentą.

Ūkio ministerijos atstovė Neringa Ulbaitė seminaro dalyviams pristatė Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje (ES) 2015/2302 dėl kelionės paslaugų paketų ir susijusių kelionės paslaugų rinkinių numatytas naujoves bei vykdomus direktyvos perkėlimo darbus.

Tikimasi, kad susitikimo metu turizmo paslaugų teikėjai gavo naudingos informacijos ir patarimų, kurie leis užtikrinti atsakingą paslaugų teikėjų veiklą bei didins vartotojų teisių apsaugos efektyvumą turizmo paslaugų srityje.

 

Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius 


Atgal Spausdinimo versija Archyvas

Vartotojų teisių informacinė sistema (VTIS)

 

 

 

Naujas būdas lengvai ir be teismo spręsti ginčus dėl ES valstybėse narėse internetu įsigytų prekių ar paslaugų: http://ec.europa.eu/odr  

Pažiūrėkite filmuką ir sužinokite, kaip tai veikia!

 



   

 

     

         

 
     
Kalendorius
 
Sausis Vasaris Kovas
Balandis Gegužė Birželis
Liepa Rugpjūtis Rugsėjis
Spalis Lapkritis Gruodis
Ankstesni metai    2017      
 



 

 






 

© Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba                                                                                                                                    
Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, juridinio asmens kodas 188770044, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, el. p. tarnyba@vvtat.lt                                                                                                                                                                                                                               

Duomenys apie Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre.

Sprendimas: Idamas  
naudojama: Smartweb.