en

Seminaras Vilniuje: nuotolinė prekyba, vartojimo ginčų sprendimas, vartotojų teisės įsigijus nekokybišką prekę (2019-09-09)

Seminaras Vilniuje: nuotolinė prekyba, vartojimo ginčų sprendimas, vartotojų teisės įsigijus...

Š. m. rugsėjo 9 d. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) organizuoja kompleksinį seminarą verslininkams, kurio metu Tarnybos specialistai pristatys pagrindinius reikalavimus nuotolinei prekybai, aptars vartojimo ginčų sprendimo ne teisme tvarką ir procedūras, kalbės apie vartotojų teises įsigijus netinkamos kokybės prekę ir atsakys į kitus verslininkams aktualius klausimus.

 

Seminaras įvyks š. m. rugsėjo 9 d. 10.00 val. Tarnybos patalpose adresu Vilniaus g. 25, Vilnius, posėdžių salėje (103 kab.).

 

Registruotis į seminarą kviečiame el. paštu toma.ziurkute@vvtat.lt. Dalyvavimas seminare nemokamas.

 

Maloniai kviečiame dalyvauti!

 

Programa

 

Vartotojų teisių apsauga sudarant nuotolinės prekybos sutartis. Ką verta žinoti verslininkui? (Šarūnė Riaubienė, Tarnybos Nuotolinės prekybos skyriaus vyriausioji specialistė)

 

Vartotojų ginčų sprendimas ne teismo tvarka. Ką privalo žinoti verslininkas? (Anžela Križinauskienė, Tarnybos Vartojimo prekių skyriaus patarėja)

 

Vartotojų teisių, įsigijus netinkamos kokybės prekę, teisinis reglamentavimas. Ką privalo žinoti verslininkas? (Toma Žiurkutė, Tarnybos Vartojimo prekių skyriaus patarėja)