en

Naujienos ir pranešimai žiniasklaidai

Metai
Mėnesis
Atnaujintas Baltijos šalių vartotojų apsaugos ir rinkos priežiūros institucijų bendradarbiavimo... 2017-06-22 Renginiai Atnaujintas Baltijos šalių vartotojų apsaugos ir rinkos priežiūros institucijų bendradarbiavimo susitarimas Birželio 20 – 21 d. Klaipėdoje įvyko Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos organizuojmas Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojų apsaugos ir rinkos priežiūros institucijų susitikimas pagal pasirašytus bendradarbiavimo susitarimus tarp... Kaip tinkamai formuluoti reikalavimą pardavėjui/paslaugos teikėjui? 2017-06-21 Pranešimai Kaip tinkamai formuluoti reikalavimą pardavėjui/paslaugos teikėjui? Kilus ginčui tarp Jūsų ir pardavėjo ar paslaugos teikėjo, pirmiausia reikia kreiptis į pardavėją/paslaugos teikėją raštu ir nurodyti savo keliamą reikalavimą. Reikalavimas turi būti suformuluotas aiškiai, konkrečiai ir pateiktas taip, kaip jis... Keturios vartotojo teisės įsigijus nekokybišką prekę 2017-06-20 Pranešimai Keturios vartotojo teisės įsigijus nekokybišką prekę Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba primena apie keturias vartotojo teises įsigijus nekokybišką prekę. Skirtos sankcijos už rinkoje nustatytus nesaugius produktus – kėdę, kelioninį įkroviklį ir... 2017-06-15 Pranešimai žiniasklaidai Skirtos sankcijos už rinkoje nustatytus nesaugius produktus – kėdę, kelioninį įkroviklį ir elektrinę girliandą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba informuoja apie patikrinimų metu aptiktus nesaugius produktus ir bendrovėms pritaikytas sankcijas. Seminare verslui aptartos turizmo paslaugų srities problemos ir jų sprendimo būdai 2017-06-14 Renginiai Seminare verslui aptartos turizmo paslaugų srities problemos ir jų sprendimo būdai Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, Valstybinio turizmo departamento ir Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos atstovai verslininkams pristatė aktualias turizmo paslaugų srities problemas, pasiūlymus, kaip tinkamai užtikrinti sąžiningą... Vartotojų ginčų nagrinėjimas vartojimo ginčų komisijose 2017-06-13 Pranešimai Vartotojų ginčų nagrinėjimas vartojimo ginčų komisijose Primename, kad Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje be įprasto rašytinio vartojimo ginčų sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka ginčai gali būti nagrinėjami ir žodžiu nuolatinėse vartojimo ginčų komisijose. Klaipėdoje įvyko seminaras verslui apie kosmetikos gaminių ženklinimą, saugą bei nuotolinę prekybą 2017-06-09 Renginiai Klaipėdoje įvyko seminaras verslui apie kosmetikos gaminių ženklinimą, saugą bei nuotolinę prekybą Gegužės 30 d. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Klaipėdos apskrities skyriaus darbuotojai surengė seminarą verslininkams apie kosmetikos gaminių ženklinimą, saugą bei vartotojų teisių įgyvendinimą nuotolinėje prekyboje. Kokią informaciją privalo suteikti verslininkas, prekiaujantis internetu? 2017-06-07 Pranešimai žiniasklaidai Kokią informaciją privalo suteikti verslininkas, prekiaujantis internetu? Siekdami apsaugoti vartotojus nuo galimai nesąžiningų prekeivių, o verslininkus – nuo galimų teisės aktų pažeidimų, teikiame informaciją, kurią vartotojui, prieš sudarydamas nuotolinę ar ne prekybos patalpose sudaromą sutartį, privalo aiškiai ir... Patarimai perkantiems žaislus 2017-06-02 Pranešimai Patarimai perkantiems žaislus Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba teikia naudingus patarimus, į ką svarbu atkreipti dėmesį perkant žaislus. Skirta sankcija už klaidinančią komercinę veiklą, skelbiant informaciją daugiabučio namo laiptinėje 2017-06-01 Pranešimai Skirta sankcija už klaidinančią komercinę veiklą, skelbiant informaciją daugiabučio namo laiptinėje Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba vartotojų prašymų pagrindu atliko tyrimą dėl UAB „Viena sąskaita“ galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatų pažeidimo.