en

Teismo sprendimo nevykdančios UAB „Vikvaldos prekyba“ vadovui – bauda

Teismo sprendimo nevykdančios UAB „Vikvaldos prekyba“ vadovui – bauda

Asociatyvi nuotrauka

 

Dar šių metų gegužę įsiteisėjusiu teismo sprendimu UAB „Vikvaldos prekyba“ veiksmai buvo pripažinti pažeidžiančiais vartotojų viešąjį interesą, o bendrovė įpareigota nutraukti prekybą internetiniame puslapyje www.svajoniuspinta.lt. Nepaisydama draudimo bendrovė ir toliau prekiauja, todėl bendrovės vadovui teko už tai atsakyti.

 

Vilniaus miesto apylinkės teismo sprendimas uždrausti UAB „Vikvaldos prekyba“ prekiauti buvo priimtas po to, kai Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) kreipėsi su ieškiniu dėl daugybinių vartotojų skundų – bendrovės valdomoje elektroninėje parduotuvėje www.svajoniuspinta.lt vartotojams įsigijus prekių, šios nebuvo pristatomos, kaip ir nebuvo grąžinami sumokėti pinigai. Tarnyba net kelis kartus skyrė bendrovei sankcijas už Civilinio kodekso nuostatų pažeidimą (pareiga pristatyti prekes vartotojui). Ieškiniu Tarnyba teismo prašė pripažinti bendrovės veiksmus pažeidžiančiais vartotojų viešąjį interesą bei uždrausti bendrovei sudaryti su vartotojais sutartis, žinant, kad ji finansiškai nepajėgi įvykdyti savo įsipareigojimų.

 

Teismas Tarnybos ieškinį patenkino, tačiau Tarnybai patikrinus internetinio puslapio veikimą, buvo nustatyta, kad UAB „Vikvaldos prekyba“ tebevykdo prekybą internetiniame puslapyje www.svajoniuspinta.lt, t. y. nevykdo teismo priimto sprendimo. Net Tarnybai pradėjus priverstinio teismo sprendimo vykdymo procedūrą ir pasikreipus į antstolį, bendrovė vengė vykdyti teismo sprendimą, todėl Tarnybos prašymu, antstolis kreipėsi į teismą, prašydamas taikyti teismo sprendimo neįvykdymo pasekmes. Įvertinęs antstolės prašymą, Vilniaus miesto apylinkės teismas š. m. spalio 22 d. nutartimi paskyrė UAB „Vikvaldos prekyba“ vadovui po 5 eurų baudą už kiekvieną teismo sprendimo neįvykdymo dieną, skaičiuojant nuo nutarties įsiteisėjimo dienos.

 

Tarnyba dar kartą ragina nepirkti šio pardavėjo siūlomų prekių, o jau nukentėjusius vartotojus – kreiptis į Tarnybą raštu, kartu pateikiant aplinkybes bei nuostolius patvirtinančius įrodymus.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius