en

UAB „Prestižo linija“ skirta sankcija už draudžiamus naudoti teiginius

UAB „Prestižo linija“ skirta sankcija už draudžiamus naudoti teiginius

 

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) už kosmetikos gaminių reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą UAB „Prestižo linija“ skyrė sankciją.

 

Vykdydama kosmetikos gaminių reklamos priežiūrą, Tarnyba nustatė, kad UAB ,,Prestižo linija“ interneto tinklalapyje www.prestizolinija.lt skleidžia kosmetikos gaminių reklamą, kurioje naudojami draudžiami naudoti teiginiai apie kosmetikos gaminių gydomąsias ir profilaktines savybes.

 

Reklamoje bendrovė naudoja tokius teiginius kaip: „Intensyvus gydymas“, „profilaktinis gydymas“,Serumo sudėtyje yra bimatoprostas, kuris maitina plaukelių folikulus, pagerina blakstienų kraujotaką ir medžiagų apykaitą“, ,,Tai pati naujausia gydymo procedūra, kurios pagrinde yra juodieji ikrai, amino rūgštys ir kolagenas“ ir kt.

 

Aiškindama savo poziciją, bendrovė nurodė, kad bendrovės interneto tinklalapyje skelbiama informacija ruošta remiantis oficialiais šaltiniais anglų bei rusų kalbomis, todėl apibūdindama gaminius, kaip turinčius gydomąjį poveikį, bendrovė vartotojų nesuklaidino.

 

Tarnyba pažymi, kad kiekvienas vartotojas yra suinteresuotas gauti teisingą informaciją apie ketinamų įsigyti produktų savybes. Jei atitinkama informacija netiksli, tai gali iškreipti vidutinio vartotojo elgesį siūlomo produkto atžvilgiu. Pažymėtina, kad bendrovės skleidžiama kosmetikos produktų reklama galėjo nepagrįstai sudaryti įspūdį, kad šie kosmetikos gaminiai gali gydyti ligas, suteikti profilaktines savybes ir turėti savybių, kurių kosmetikos gaminys neturi, bei dėl šios priežasties suklaidinti vartotojus.

 

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą ir Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimą UAB „Prestižo linija“ skirta 700 eurų bauda.

 

Primename, kad kosmetikos gaminių reklamoje draudžiama naudoti teiginius, kurie perkeltine ar kita prasme įteigtų, kad šie gaminiai turi savybių arba funkcijų, kurių iš tiesų jie turėti negali, pavyzdžiui, kad kosmetikos gaminiai turi gydomųjų ar profilaktinių savybių.

 

 

Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius