en

VTIS – patogus būdas apie vartotojų teisių pažeidimus pranešti ir juos spręsti internetu

VTIS – patogus būdas apie vartotojų teisių pažeidimus pranešti ir juos spręsti internetu

VTIS – tai vartotojų teisių informacinė sistema (toliau -VTIS), kurioje Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užtikrina galimybę vartotojams kilusius ginčus su pardavėjais ir paslaugų teikėjais nagrinėti internetu.

 

Vartotojas, prisijungęs prie VTIS sistemos, gali:

  • pateikti prašymą dėl pažeistų vartotojo teisių;
  • pasiteirauti rūpimais vartotojų teisių apsaugos klausimais;
  • pranešti apie įtartiną interneto svetainę.

 

Prisijungęs ir prašymą pateikęs vartotojas gali stebėti prašymo nagrinėjimo eigą, gauti atsakymus į pateiktus klausimus bei rasti naudingos informacijos vartotojų teisių apsaugos klausimais. Vartotojai prie VTIS sistemos gali prisijungti per Elektroninius valdžios vartus, naudojantis sertifikuotu elektroniniu parašu, mobiliuoju parašu ar elektroninės bankininkystės paslauga.

 

Pateikti prašymą ar skundą gali tik patvirtinę savo tapatybę registruoti vartotojai. Kitos VTIS paslaugos, tokios kaip galimybė pateikti pasiteiravimą, susipažinti su dažniausiai užduodamais klausimais vartotojų teisių apsaugos srityje, pranešti apie įtartiną interneto svetainę, yra prieinamos ir neregistruotiems vartotojams.

 

Siekiant tikslingai atstovauti įvairiems vartotojų interesams, prie VTIS sistemos jungiasi daugiau vartotojų teisių apsaugos srityje veikiančių institucijų, kurioms pagal kompetenciją automatiškai bus nukreipiamas vartotojo skundas ar pasiteiravimas.

 

Apsilankykite internetinėje svetainėje www.vtis.lt ir sužinokite atsakymus į rūpimus klausimus.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius