*skip_to_content*
en

Konsultavimas

 

Siekdami užtikrinti lankytojų saugumą COVID-19 pandemijos laikotarpiu, prašymus bei dokumentus prašome teikti nuotoliniu būdu:

 

 

___________________

 

 

Konsultacijos ir informacija teikiamos el. paštu konsultacijos@vvtat.lt ar pateikus raštišką prašymą bei žemiau nurodytais telefono numeriais. 

 

Į asmenų prašymus žodžiu bei telefonu atsakoma tą pačią darbo dieną. Jeigu į žodžiu ar telefonu pateiktą asmens prašymą negalima atsakyti tą pačią darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu. Į asmenų elektroninius pasiteiravimus, kurie nereikalauja detalios situacijos analizės, papildomo tyrimo ar papildomai surinkti duomenis, atsakoma ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo elektroninio pasiteiravimo gavimo. Asmenų prašymai, išskyrus asmenų prašymus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, galima atsakyti tą pačią darbo dieną, turi būti išnagrinėjami per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo Tarnyboje.

 

Atsakymai į asmenų pasiteiravimus ir prašymus teikiami valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu pateiktas klausimas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu.

 

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užtikrina vartotojų teisių apsaugą, ne teismo tvarka sprendžia vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčus, prižiūri, ar rinkai tiekiami ne maisto produktai atitinka ne maisto produktų saugą, kokybę, ženklinimą nustatančių teisės aktų reikalavimus, įstatymų nustatyta tvarka kontroliuoja sutarčių standartines sąlygas ir ginčija nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas, atlieka turizmo paslaugų teikėjų veiklos priežiūrą, vykdo reklamos priežiūrą, tiria nesąžiningą komercinę veiklą, taiko įstatymų nustatytas poveikio priemones, gina vartotojų viešąjį interesą ir kt.

 

 

Konsultacijos ir informacija žodžiu, telefonu bei elektroniniu paštu:

 

Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val. – I aukštas, 107 kabinetas,

Atsiprašome, kad dėl objektyvių priežasčių negalėsime greitai atsakyti į kiekvieną užduotą klausimą.

 

Asmenų prašymai papildomai priimami pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 8.00 val. – II aukštas, 201 kabinetas.

 

Anglų kalba vartotojams informaciją teikia Asmenų aptarnavimo ir konsultavimo skyriaus vedėja Indrė Repečkienė tel.: (8 5) 205 55 10, bei Europos vartotojų centro vedėja Raimonda Balnienė tel.: (8 5) 265 03 68. Daugiau informacijos apie vartotojų teises anglų kalba http://www.vvtat.lt/en/about-authority/541.

 

 

Aptarnavimo vieta:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba,

Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius.

 

 

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos regionų padaliniai:

Vilnius, Algirdo g. 31 

Kaunas, Gedimino g. 45 

Klaipėda, Taikos pr. 28 

Šiauliai, A. Mickevičiaus g. 34 

Panevėžys, Respublikos g. 38 

Marijampolė, Vytauto g. 28 

Alytus, Vilniaus g. 21 

Tauragė, Vasario 16-osios g. 6 

Telšiai, Respublikos g. 32

Utena, Utenio a. 8 

 

Klausimą el. paštu galite pateikti paspaudę šią nuorodą: Elektroninis klausimas.

Įvertinkite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos aptarnavimo kokybę užpildydami anoniminę apklausą.

 

 


 

SVARBU !

Dėl elektroninio pašto yahoo.com filtravimo politikos galimi techniniai nesklandumai, dėl kurių iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos siunčiami elektroniniai laiškai su priedais galimai nepasiekia yahoo.com elektroninio pašto dėžutės naudotojų. Atsiprašome už nesklandumus ir, esant galimybėms, kviečiame į Tarnybą kreiptis naudojant kitus elektroninio pašto adresus. Dėkojame už Jūsų supratingumą.

 


 

 

! Ūkio subjektus specialiais...

RINKOS PRIEŽIŪROS klausimais konsultuoja TURIZMO RINKOS PRIEŽIŪROS klausimais konsultuoja

 

Rinkos priežiūros planavimo ir rizikos vertinimo skyrius.

 

Konsultacijos rinkos priežiūros klausimais teikiamos

telefonu 8 659 91756,

I-IV   8.00 - 17.00 val.,    V   8.00 - 15.45 val.

 

Turizmo rinkos priežiūros skyrius.

Kontaktus rasite ČIA.

 

 

Įstatymų naujovės

Kas išspręs mano ginčą?