*skip_to_content*
en

VVTAT lankėsi Japonijos vartotojų reikalų agentūros delegacija

VVTAT lankėsi Japonijos vartotojų reikalų agentūros delegacija

Vasario 22 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje (VVTAT) lankėsi Japonijos vartotojų reikalų delegacija. Šios institucijos iniciatyva organizuotame susitikime buvo pasidalinta abiejų šalių patirtimi, vartotojų apsaugos tendencijomis, problematika. 

 

2009 m. įsteigtos ir 385 darbuotojus turinčios Japonijos vartotojų reikalų agentūros vadovė Yutaka Arai pabrėžė ypač didelę vartotojų švietimo svarbą bei minėjo, kad po COVID-19 pandemijos ir dabartinės ekonominės krizės kontekste vartotojai tapo ypač pažeidžiami. Yutaka Arai taip pat pabrėžė poreikį stiprinti vartotojų apsaugą internetinėje erdvėje, ypač socialiniuose tinkluose. Žvelgiant į tolimesnės veiklos prioritetus, agentūros vadovė akcentavo tausojančio vartojimo skatinimo svarbą. 

 

Japonijos delegacija domėjosi Lietuvos vartotojų problematika, VVTAT iniciatyvomis, ypač prevencinėmis veiklomis: atliekama rinkos stebėsena, verslui teikiamomis rekomendacijomis, organizuojamais mokymais verslininkams. 

 

„Nors geografiškai esame tolimos ir kultūriškai gana skirtingos šalys, panašu, kad vartotojai gyvena tais pačiais lūkesčiais, o juos ginančios institucijos sprendžia panašias problemas. Buvo labai naudinga pasidalinti šių problemų sprendimo būdais, patirtimi“ – teigė VVTAT direktorė Goda Aleksaitė. 

 

    

Įstatymų naujovės