VVTAT primena nuomonės formuotojams apie reikalavimus reklamai

Kai prieš 40 metų kovo 15-ąją buvo pirmą kartą paminėta Pasaulinė vartotojų teisių diena, apie prekybą internete, ypač socialiniuose tinkluose, niekas negalvojo. Nors bėgant metams pardavimo būdai pasikeitė, vartotojų teisė į informaciją išliko aktuali.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) prižiūri, kaip verslininkai laikosi reikalavimų teikti vartotojams aiškią, tikslią ir neklaidinančią informaciją. Vartotojams taip pat reikia nepamiršti pareigos atidžiai skaityti informaciją, o perkant internetu – pasitikrinti, paieškoti atsiliepimų apie pardavėją, taip pat protingai vertinti reklamą.
Apie reklamos žymėjimą, reikalavimus jai VVTAT yra parengusi nuomonės formuotojams virtinę rekomendacijų. Primename kai kurias svarbiausias gaires, kurių turėtų laikytis nuomonės formuotojai, kad tinkamai informuotų savo sekėjus – vartotojus: