*skip_to_content*
en

VVTAT pradėjo tyrimus dėl CBD produktų skleidžiamos reklamos

VVTAT pradėjo tyrimus dėl CBD produktų skleidžiamos reklamos

CBD produktai negali būti reklamuojami kaip turintys savybių, kurių iš tiesų neturi arba pagal paskirtį negali turėti, kadangi tokia reklama laikytina klaidinančia vartotojus.

VVTAT nustatė, kad skleidžiamoje CBD produktų, kurie yra pristatomi kaip kosmetikos gaminiai, reklamoje naudojami teiginiai, neatitinkantys kosmetikos gaminio apibrėžimo – gydo nuo vėžio, gali padėti palengvinti įvairius simptomus, tokius kaip skausmas, stresas ir nerimas, padidinti koncentraciją ir pagerinti miego kokybę, sumažinti odos uždegimą, kurį sukelia spuogai, psoriazė, egzema ir pan.

VVTAT pažymi, kad tyrimai pradėti esant pagrindui įtarti galimus pažeidimus, tačiau tik atlikus tyrimus bus nustatyta, ar buvo pažeistas įstatymas.

Daugiau informacijos apie CBD reklamą galite rasti čia.

Įstatymų naujovės