en

Atsakymus vartotojams vengusiai pateikti nekilnojamojo turto administravimo bendrovei skirta bauda

Atsakymus vartotojams vengusiai pateikti nekilnojamojo turto administravimo bendrovei skirta bauda

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) priėmė nutarimą dėl UAB „Servico” Vartotojų teisių apsaugos įstatymo pažeidimo. Bendrovė vengė pateikti vartotojams rašytinius atsakymus bei informaciją dėl paslaugų teikėjo veiklos, susijusios su nekilnojamojo turto administravimu vartotojams.

 

Dėl UAB „Servico“ veiklos Į VVTAT kreipėsi 4 vartotojai bei nurodė, kad į minėtą bendrovę kreipėsi dėl klausimų, susijusių su namų administravimu, tačiau bendrovė nepateikė informacijos bei neatsakė vartotojams į telefonu ir raštu raštu pateiktus klausimus ir pretenzijas.

 

Bendrovė nepaisė Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtintos prievolės pateikti atsakymą į  vartotojo rašytinę pretenziją, kuri yra išdėstyta aiškia imperatyvia norma. Išnagrinėtoje byloje UAB „Servico“ argumentavo, jog pateikė bendrą informaciją paslaugų teikėjo informacinėje klientų savitarnos svetainėje, tačiau Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato, jog verslo subjekto atžvilgiu keliama prievolė pateikti individualų atsakymą konkrečiam vartotojui ir jos nevykdymas arba netinkamas vykdymas nepagrįstai apriboja vartotojo teisę į rašytinio atsakymo gavimą jo prašyme verslo subjektui išdėstytais klausimais.

 

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, jog UAB „Servico” nepateikė vartotojams informacijos, susijusios su teikiamomis paslaugomis, už Vartotojų teisių apsaugos įstatymo pažeidimą skirta 500 eurų bauda.

 

VVTAT nutarimas per 30 kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti apskųstas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius