en

Automobilių dalimis prekiaujanti IK BALTIC LTD sieks mažinti vartotojų ginčų skaičių

Automobilių dalimis prekiaujanti IK BALTIC LTD sieks mažinti vartotojų ginčų skaičių

Š. m. gegužės 10 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje (toliau – Tarnyba) įvyko susitikimas su internetinę parduotuvę www.srotas24.lt valdančios IK BALTIC LTD atstovais, skirtas aptarti augantį vartotojų ginčų dėl IK BALTIC LTD veiksmų skaičių, vartotojų ginčų nagrinėjimo problematiką bei tolesnį bendradarbiavimą siekiant efektyvesnio ginčų sprendimo.

Susitikimo metu Tarnybos atstovai pristatė dažniausius vartotojų prašymuose keliamus nusiskundimus, vartotojų prašymų pagrįstumą, aptarė pagrindines nuotolinę prekybą vykdančio verslininko pareigas ir atsakomybes, informavo apie vartojimo ginčų nagrinėjimo procedūrą, produktų saugos reikalavimus ir kt.

Tarnybos atstovai pažymėjo, kad IK BALTIC LTD, kaip komercinės veiklos subjektui, yra keliami didesni profesinio atidumo reikalavimai, todėl įmonė turėtų skirti didesnį dėmesį komunikacijai su vartotojais bei prioritetą teikti taikiam ginčų sprendimui dar iki ginčus nagrinėjančios institucijos įsikišimo.

Naujomis ir naudotomis automobilių dalimis prekiaujančios įmonės atstovai patikino, kad į Tarnybos pateiktas rekomendacijas atsižvelgs ir imsis priemonių siekdama sumažinti vartotojų ginčų skaičių, bei papildomai informavo, kad šiuo metu yra pradėti įmonės internetinės parduotuvės atnaujinimo darbai.

Tikimasi, kad susitikimas duos teigiamų rezultatų, paskatins IK BALTIC LTD taikyti savireguliacijos principus ir laikytis teisės aktų reikalavimų, nepažeidžiant vartotojų teisių ir jų ekonominių interesų.


Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius