en

Ginčų dėl elektrotechnikos problema aptarta su UAB „Pigu“ atstovais

Ginčų dėl elektrotechnikos problema aptarta su UAB „Pigu“ atstovais

Šiandien įvyko pirmasis iš numatomų susitikimų su elektrotechnikos prekybininkais – Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – VVTAT) ir UAB „Pigu“ atstovai aptarė vartotojų ginčų dėl elektrotechnikos problematiką.

 

Nuotolinio seminaro metu VVTAT atstovai pristatė dažniausius vartotojų nusiskundimus ir reikalavimus elektrotechnikos gaminių prekybai. Pažymėta, kad didžiausia vartotojų skundų dalis gaunama dėl elektrotechnikos prekių kokybės. Kitose srityse vartotojai kreipiasi dėl pardavėjų ribojamų vartotojų teisių gynimo būdų (pavyzdžiui, pardavėjų savavališkai šalinamų prekės trūkumų, nepaisant vartotojų reikalavimų grąžinti pinigus), nepristatomų prekių, neteikiamos informacijos, garantinių įsipareigojimų ir kt.  

 

Susitikimo metu ypač akcentuotas poreikis efektyviai bendrauti su vartotojais, laiku ir motyvuotai atsakyti į pretenzijas ir teikti visą privalomą informaciją.

 

VVTAT specialistai taip pat priminė pagrindines verslininko teises ir pareigas nuotolinėje prekyboje, aptarė reikalavimus elektrotechnikos gaminių saugai ir ženklinimui, sąžiningų vartojimo sutarčių sudarymo principus.

 

Bendrovės atstovams pateiktos rekomendacijos, kaip tinkamai formuluoti reklaminius teiginius, taip pat pristatyti teisingo kainų, nuolaidų ir akcijų taikymo principai, dažniausi nustatomi pažeidimai.

 

Susitikimo pabaigoje UAB „Pigu“ vadovas pažymėjo poreikį ir toliau glaudžiai bendradarbiauti, formuojant gerąją praktiką bei ieškant geriausių būdų efektyviai vartotojų aptarnavimo sistemai sukurti.

 

Tikimasi, kad pradėta diskusija leis efektyviau spręsti su vartotojais kylančius ginčus ir užtikrins, kad didžioji ginčų dalis būtų sprendžiama dar pardavimo vietose.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius