*skip_to_content*
en

Internetinė parduotuvė www.todo.lt nevykdė įsipareigojimų vartotojams

Internetinė parduotuvė www.todo.lt nevykdė įsipareigojimų vartotojams

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) skyrė sankciją įsipareigojimų nevykdžiusiai MB „Sakalo grupė“. Nuo šių metų pradžios VVTAT gavo beveik 100 vartotojų prašymų dėl nepristatytų prekių ir negrąžintų už jas sumokėtų pinigų.

 

Prašymuose VVTAT vartotojai informavo, kad MB „Sakalo grupė“ internetinėje parduotuvėje www.todo.lt užsisakė prekių, dažniausiai elektrotechnikos gaminių (telefonų, planšečių ir pan.), tačiau taip jų ir nesulaukė. Pinigai už prekes vartotojams taip pat nebuvo grąžinti.

 

VVTAT, atsižvelgdama į nuolat augantį vartotojų prašymų skaičių bei atsižvelgdama į tai, kad vartotojai prašymuose nurodo, jog negauna užsakytų prekių, inicijavo tyrimą dėl galimo Civilinio kodekso 6.359 straipsnio 2 dalies nuostatos pažeidimo (pareiga pristatyti prekes vartotojui).

 

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes ir pažeidimo mastą, už pareigos pristatyti prekes vartotojams nevykdymą MB „Sakalo grupė“ skirta 2750 eurų bauda.

 

VVTAT komisijos nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo įteikimo dienos gali būti skundžiamas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius

Įstatymų naujovės