*skip_to_content*
en

JK Civilinės aviacijos administracija ketina kreiptis į teismą dėl „Ryanair“ vykdomo keleivių klaidinimo

JK Civilinės aviacijos administracija ketina kreiptis į teismą dėl „Ryanair“ vykdomo keleivių...

 

Civilinės aviacijos administracija Jungtinėje Karalystėje (toliau – JK CAA) žada kreiptis į teismą, jei skrydžių bendrovė „Ryanair“ ir toliau netinkamai vykdys pareigą užtikrinti keleiviams visapusišką informaciją apie jų teises atšauktų skrydžių atveju.

 

Kaip pažymi JK CAA, bendrovė „Ryanair“ neužtikrina savo keleiviams būtinos ir tikslios informacijos apie jų teises atšaukus skrydį, o oficialiame skrydžių bendrovės tinklapyje keleiviai nėra informuojami apie tai, kad skrydžių bendrovė privalo keleiviams kompensuoti visas su atšauktu skrydžiu susijusias išlaidas, įskaitant maitinimą, apgyvendinimą, alternatyvių skrydžių bilietus ir kitas išlaidas.

 

Pranešime spaudai JK CAA nurodo, kad dėl vykdomo vartotojų klaidinimo kreipėsi į bendrovę, prašydama paskelbti viešą pareiškimą, tačiau „Ryanair“ į šį kreipimąsi nesureagavo. Įvertinus tai, kad dėl atšauktų bendrovės skrydžių nukenčia tūkstančiai keleivių, artimiausiomis dienomis CAA ketina nuspręsti, ar teiks ieškinį teismui atsižvelgiant į tai, ar atitinkamų priemonių imsis skrydžio bendrovė.

 

Oficialų JK CAA pranešimą galite rasti: http://www.caa.co.uk/News/CAA-expedites-enforcement-action-against-Ryanair-for-persistently-misleading-passengers/

 

 

 

Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius

 

Įstatymų naujovės