*skip_to_content*
en

Svarbi informacija Air Berlin bilietus įsigijusiems vartotojams

Svarbi informacija Air Berlin bilietus įsigijusiems vartotojams

 

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba dalinasi VšĮ „Europos vartotojų centras“ informacija apie pradėtą skrydžio bendrovės Air Berlin bankroto procedūrą bei galimybę vartotojams pateikti pretenziją arba pasinaudoti pasiūlymu įsigyti naujus atgalinio skrydžio bilietus.

 

Lapkričio 1 d. buvo pradėtos vykdyti Air Berlin bankroto procedūros. Kitos oro bendrovės, kaip Lufthansa, pasiūlė keleiviams, kurių atgaliniai skrydžiai buvo atšaukti, įsigyti naujus bilietus už pusę kainos. 

 

Kur ir kaip vartotojams pateikti pretenzijas?

 

Vartotojai gali pareikšti pretenzijas pagal bankroto procedūroms taikomus reikalavimus. Prašymą reikia pateikti bankroto administratoriui iki 2018 m. vasario 1 d.

Prašyme būtina nurodyti tokią informaciją:

  • informacija apie bilietą;
  • pretenzijos pagrindas (pavyzdžiui, skrydis buvo atšauktas);
  • skrydžio duomenys (užsakymo numeris, skrydžio data ir pan.).

Deja, vartotojų galimybės susigrąžinti pinigus yra labai ribotos.

 

Kas gali pasinaudoti specialiu pasiūlymu įsigyti naujus atgalinio skrydžio bilietus?

 

Lufthansa, Eurowings, SWISS ir Austrian Airlines siūlo lengvatinėmis sąlygomis įsigyti naujus atgalinio skrydžio bilietus. Pasiūlymas galioja tik tokiomis sąlygomis:

  • bilietai turi būti užsakyti iki 2017 m. rugpjūčio 15 d. (Air Berlin bankroto bylos iškėlimo data);
  • atšauktas skrydis turėjo vykti laikotarpiu nuo 2017 m. spalio 28 d. iki lapkričio 15 d.
  • mažesnės kainos netaikomos vidaus skrydžiams Vokietijos teritorijoje.

 

Atkreipkite dėmesį! Oro keleiviai turi užsisakyti naujus bilietus tiesiogiai oro vežėjo interneto svetainėje. Skrydžius turi vykdyti ne subrangovai, bet pats oro vežėjas. Kad būtų grąžinta pusė bilieto kainos, keleivis turi pateikti abu bilietus (seną ir naują). Prašymą grąžinti išlaidas vartotojai turi pateikti oro vežėjui iki 2017 m. gruodžio 15 d. Daugiau informacijos galima rasti Lufthansa interneto svetainėje.

 

Europos vartotojų centras Lietuvoje, priklausantis Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net), veikia nuo 2005 m. Centro misija – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvos vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ar Islandijoje bei šių valstybių vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje. Europos vartotojų centro Lietuvoje specialistai patarimus ir pagalbą vartotojams teikia nemokamai!

 

 

VšĮ „Europos vartotojų centras“ informacija

Įstatymų naujovės