en

Svarbi informacija bilietus į „Retro Beach Fest“ įsigijusiems vartotojams

Svarbi informacija bilietus į „Retro Beach Fest“ įsigijusiems vartotojams

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gauna vis daugiau vartotojų kreipimųsi dėl 2017 m. liepos 14–15 dienomis Zarasuose vykusio ir vartotojų lūkesčių nepateisinusio retro muzikos festivalio „Retro Beach Fest“. Vartotojai informuoja, kad renginio programa neatitiko to, kas buvo skelbiama, todėl teikiame išsamią informaciją apie tai, kur pirmiausia reikėtų kreiptis.

 

Kaip elgtis?

 

  1. Pirmiausia vartotojas turėtų raštu kreiptis į renginio organizatorių (šiuo atveju renginio organizatorius yra Latvijos įmonė „SUGAR MEDIA SIA“, adresas Madonas iela 21-50 Riga, el. paštas sugarbaltmedia@gmail.com ) ir išdėstyti savo reikalavimą. Pažymėtina, kad būtina išsaugoti pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinantį dokumentą (pirkimo kvitą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ir pan.) bei bilietus į renginį.

 

  1. Jei per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi į renginio organizatorių vartotojui nebus pateiktas atsakymas, arba gautas atsakymas vartotojo netenkins, vartotojas turi teisę kreiptis į VšĮ „Europos vartotojų centras“, kuris tarpininkauja nagrinėjant vartotojų ginčus dėl prekių ar paslaugų, kurias teikia kitoje nei vartotojo gyvenamoji vieta Europos Sąjungos valstybėje narėje įsisteigęs pardavėjas ar paslaugų teikėjas. Kreipimosi tvarką galima rasti nuorodoje: http://ecc.lt/lt/support/complaint/ . Kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos (pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinančio dokumento kopija, bilietų kopijos, kreipimosi į organizatorių kopija, jo atsakymo, jei buvo gautas, kopija ir kitų turimų dokumentų kopijos).

 

Kokias teises turi vartotojas?

 

Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.205 straipsniu, sutarties neįvykdymu laikomos bet kokios iš sutarties atsiradusios prievolės neįvykdymas, įskaitant netinkamą įvykdymą ir įvykdymo termino praleidimą. Vartotojui negavus visų ar dalies paslaugų, už kurias iš anksto sumokėta, tai laikoma sutarties neįvykdymu ir prieštarauja teisės principui „sutarčių reikia laikytis“, kuris įtvirtintas Civilinio kodekso 6.189 straipsnio 1 dalyje. Sutartinė civilinė atsakomybė yra turtinė prievolė, kuri atsiranda dėl to, kad neįvykdoma ar netinkamai įvykdoma sutartis, kurios viena šalis turi teisę reikalauti nuostolių atlyginimo, o kita šalis privalo atlyginti dėl sutarties neįvykdymo ar netinkamo įvykdymo padarytus nuostolius, pavyzdžiui, grąžinti už bilietus į renginį sumokėtus pinigus.

 

 

 

Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius