en

Tęsiamas dialogas su batų pardavėjais

Tęsiamas dialogas su batų pardavėjais

Reaguodama į didelį dėl avalynės kokybės gaunamų vartotojų prašymų skaičių, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) tęsia susitikimų su avalyne prekiaujančiomis mažmeninės prekybos įmonėmis ciklą.

 

2019 m. birželio 28 d. Tarnybos atstovai susitiko su UAB „Marketing Investment Group Lietuva“ bei UAB „Sporto dvasia“ ir aptarė vartotojų ginčų nagrinėjimo perspektyvas bei galimybes bendradarbiauti, siekiant efektyviau nagrinėti vartojimo ginčus, sumažinti jų skaičių.

 

Susitikimo metu Tarnybos atstovai pristatė informaciją apie Tarnybos veiklą bei dažniausiai gaunamų vartotojų nusiskundimų dėl nekokybiškos avalynės pobūdį. Didžiausias Tarnybos tikslas – taikus ginčų sprendimas tiesiogiai su pardavėju, vartotojui dar nesikreipus į Tarnybą dėl ginčo sprendimo iš esmės. Susitikime dalyvavusios įmonės pabrėžė, kad jos prioritetą taip pat teikia taikiam su vartotojais kilusių ginčų sprendimui. Įmonės ypač susidomėjo Tarnyboje organizuojamais tiksliniais mokymais verslininkams, kurių metu pristatomos praktinės situacijos ir jų sprendimo būdai. UAB „Marketing Investment Group Lietuva“ bei UAB „Sporto dvasia“ atstovai išreiškė norą toliau bendradarbiauti, keistis informacija ir gilinti vartotojų teisių apsaugos žinias Tarnybos organizuojamuose mokymuose.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius