UAB „BALTIC PETROLEUM" už nesąžiningą komercinę veiklą skirta sankcija
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojo prašymą, pradėjo tyrimą dėl UAB „BALTIC PETROLEUM“ galimai nesąžiningos komercinės veiklos, kurio metu nustatė, kad 2 bendrovės degalinėse, kuriose veikia „CASH PRICE – GRYNAISIAIS PIGIAU“ atsiskaitymo principas, vartotojai už įsigytas prekes gali atsiskaityti tik grynaisiais pinigais.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, atlikusi UAB „BALTIC PETROLEUM“ degalinės patikrinimą, nustatė, kad informacija apie tai, jog degalinėje banko kortelėmis atsiskaityti negalima, vartotojams yra pateikiama neaiškiai, nesuprantamai, dviprasmiškai ir ne laiku – ant degalinės kolonėlių, prie kolonėlės rodmenų, yra užklijuotas informacinis lipdukas, kuris nėra išsiskiriantis (kaip turintis atkreipti dėmesį, suteikti svarbią informaciją) savo dydžiu, forma ar spalva iš viso kolonėlės vaizdo, kuriame yra ir kitų informacinių ženkliukų bei skelbimų, taip pat yra pakankamai mažas, todėl vartotojas gali nepastebėti šio lipduko ir jame pateikiamos informacijos.
Pažymėtina, kad verslo subjektai privalo pateikti visą esminę informaciją vartotojams prieš sutarties sudarymą, jog vartotojai galėtų priimti informacija paremtą sprendimą.
UAB „BALTIC PETROLEUM“, atsižvelgusi į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos pradėtą tyrimą, įvedė atsiskaitymo banko kortelėmis galimybę „CASH PRICE“ principu veikiančiose UAB „BALTIC PETROLEUM“ degalinėse.
Už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalies pažeidimą bendrovei skirta 500 eurų bauda. Bendrovė šį sprendimą dar gali apskųsti Vilniaus apygardos administraciniam teismui.