en

UAB „Techmada“ nevykdo sutartinių įsipareigojimų vartotojams

UAB „Techmada“ nevykdo sutartinių įsipareigojimų vartotojams

Nuo šių metų pradžios Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) gavo daugiau nei 10 vartotojų prašymų dėl vandentiekio, šildymo ir oro kondicionavimo sistemomis, radiatoriais ir šildymo katilais prekiaujančios UAB „Techmada“ nevykdomų sutartinių įsipareigojimų. Vartotojai prašymuose nurodė, kad internetinėje parduotuvėje www.zidiniaikatilai.lt įsigijo įvairių prekių, kurių kaina siekė nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, už jas sumokėjo, tačiau prekių taip ir nesulaukė. Įmonė vartotojams negrąžino ir iš anksto už prekes sumokėtų pinigų.

 

Tarnyba įmonės atžvilgiu pradėjo Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatytą Civilinio kodekso nuostatų pažeidimo procedūrą ir už pareigos pristatyti prekes vartotojams pažeidimą UAB „Techmada“ skyrė 796 eurų baudą. Įmonei ir toliau nebendradarbiaujant ir negrąžinant vartotojams iš anksto sumokėtų pinigų Tarnyba pakartotinai kreipėsi į UAB „Techmada“ bei vadovaudamasi Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 32 straipsnio 1 dalimi, pareikalavo nutraukti vartotojų viešojo intereso pažeidimą ir pateikti įrodymus, kad grąžino vartotojams už nepristatytas prekes iš anksto sumokėtus pinigus.

 

Jeigu įmonė iki šių metų liepos 11 d. nepateiks įrodymų, kad nutraukė vartotojų teises pažeidžiančią veiklą, Tarnyba kreipsis į teismą dėl vartotojų viešojo intereso gynimo.

 

Tarnyba vartotojams primena, kad nusprendus įsigyti prekes rekomenduojama patikrinti atsiliepimus apie internetinę parduotuvę, iš kurios ketinama pirkti, prekėmis ar paslaugomis nusivylę vartotojai savo įspūdžiais dažnai pasidalina atsiliepimų svetainėse ar socialiniuose tinkluose. Taip pat, jeigu yra tokia galimybė, ypač įsigyjant didesnės vertės gaminius, geriausia ir saugiausia pinigus mokėti atsiimant prekes pristatymo punkte ar sumokėti tiesiogiai kurjeriui. Būtina atkreipti dėmesį ir į kitus privalomuosius reikalavimus informacijai, pateikiamai internetinėje parduotuvėje – ar yra nurodytas pardavėjas, jo kontaktiniai duomenys (ir jais pardavėjas yra pasiekiamas), suteikiama informacija, ką daryti vartotojui, kilus ginčui (pateikiamos nuorodos į kompetentingas vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas), ar aišku, kokiomis pagrindinėmis savybėmis pasižymi norima įsigyti prekė.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius