en

Ne maisto produktų sauga

Vartotojas turi teisę įsigyti tinkamos kokybės, saugius maisto ir ne maisto produktus ar paslaugas, taip pat gauti teisingą ir visapusišką informaciją valstybine kalba apie produktus ar paslaugas bei savo teisių įgyvendinimo ar gynimo tvarką. Vartotojas turi teisę į pažeistų teisių gynimą ir į nuostolių atlyginimą.

 

Ką daryti kilus įtarimų, kad įsigytas ne maisto produktas yra nesaugus?

  1. Kilus įtarimų, kad įsigytas ne maisto produktas yra nesaugus, reikėtų nedelsiant kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, nurodant kur, kada ir koks ne maisto produktas įsigytas, kokie pavojai pastebėti bei, pageidautina, pridėti produkto, pakuotės ir ženklinimo nuotraukas (el. p. tarnyba@vvtat.lt, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius)
  2. Reaguodama į pateiktą informaciją, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliks patikrinimą nurodytoje įmonėje ir, nustačiusi pažeidimų, taikys administracines arba rinkos ribojimo priemones.

 

Kur ieškoti informacijos apie nesaugius produktus?

Informaciją apie Europoje aptiktus nesaugius ne maisto produktus galima rasti Skubaus perspėjimo apie pavojų sistemoje (RAPEX) nuorodoje https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/, taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos puslapyje www.vvtat.lt, skiltyje „Pavojingi produktai“.

 

Kilo klausimų dėl ne maisto produkto saugos?

Kreipkitės konsultacijos į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą telefonu (85) 262 6760 arba užduokite Jums rūpimą klausimą el. paštu tarnyba@vvtat.lt.

 

Norite palikti atsiliepimą? Tai galite padaryti Europos Komisijos puslapyje.